De eerste avondwedstrijd was een feit. Een dag na de persconferentie waarin duidelijk werd dat vanaf de wedstrijddag er helaas geen publiek aanwezig mocht zijn bij amateurwedstrijden. Een grote domper voor eenieder die Fortissimo en in ons geval de E2 een warm hart toedraagt. Hopelijk zijn we er over 3 weken weer vanaf.

Maar dankzij onze ICT man binnen de club konden we onze toppers toch nog bekijken via internet. Nogmaals dank voor de link mede namens onze tegenstander van vanavond.

Over onze tegenstander gesproken dat was Omega uit Vianen die de tocht naar Cothen moest nemen om vanavond tegen onze meiden te mogen aantreden. De meiden waren sowieso voor de wedstrijd al in extase want ze werden vanavond gefloten door een speelster van dames 1 dus eigenlijk kon de avond al niet meer stuk en dat ging hij ook niet.
Door een speler die ziek was en een andere die door verplichtingen elders er niet bij kon zijn waren we met 9 meiden vanavond die het tegen een mix van jongens en meisjes mochten opnemen van Omega.
We begonnen de wedstrijd goed door veel samen te spelen en op het juiste moment de vrijstaande medespelers te vinden om vervolgens af te kunnen ronden. Vanavond werd beduidend minder in de cirkel gestapt dus dat was alweer een pluspunt ten opzichte van vorige week. Dit resulteerde in een verdiende voorsprong bij rust van 6-0 mede door onze keepster die er flink wat puike ballen uithield.

De tweede helft werd evenals de eerste helft goed voortgezet. De tegenstander kon wel nog wat verdiende punten maken door goed samenspel maar bovenal deden de Groenen uit Cothen het vanavond super met en voor elkaar zoals we dat graag zien.
Uiteindelijk stond er een 11-3 voor onze E2 op het scorebord waar we ondanks de lege tribunes toch kunnen terugkijken op een heerlijk avondje op de dag dat de goedheiligman weer binnen de landsgrenzen is gearriveerd.

Jullie beide coaches en het online Fortissimo publiek zijn super trots op jullie. Volgende week met een uitgedunde selectie naar Nijkerk waar Voice zaterdagmiddag onze tegenstander is.