Hallo supporters!!

Wij, Fortissimo dames 2, zijn er nog hoor 😊! Na een compleet jaar geen competitie ziet het er nu toch echt naar uit dat het ook voor ons weer gaat gebeuren! Helaas moeten wij nog even wachten; wij starten pas eind oktober met onze officiële competitie, dus voordat het zo ver is hebben we nog tijd zat voor een optimale voorbereiding…

Alweer een aantal maanden geleden, op het moment dat het weer een beetje mocht, hebben wij uiteraard de trainingen weer hervat. Weliswaar op het buitenveld, maar dat mocht de pret niet drukken 😉. We hadden toen zicht op een onofficiële competitie die eind april/begin mei van start zou gaan, steeds weer werd opgeschoven en uiteindelijk bleek dit allemaal iets te optimistisch; in juni is door de NHV besloten die geplande alternatieve competitie geheel te annuleren voor iedereen. Jammer maar begrijpelijk.

Maar na een paar weekjes zomerstop zijn we nu alweer een aantal weken flink aan het bikkelen en hebben we zowaar a.s. zondag onze eerste oefenwedstrijd gepland staan. Tegen Veneco/Velo, hetzelfde team als waar we bijna een jaar geleden onze 1e en ook enige (oefen-)wedstrijd tegen hebben gespeeld in Cothen. Tegen het team dat in de eerste klasse uitkomt, hebben we toen een goede en spannende oefenwedstrijd gespeeld die uiteindelijk eindigde in 18-21 (rust 9-9) voor Veneco/Velo. Wij waren dik tevreden toen en kijken uit naar aanstaande zondag!

In totaal hebben we 4 oefenwedstrijden gepland staan, waarvan de 1e dus as zondag in Wateringen tegen Veneco/Velo.

De overige oefenwedstrijden zijn:

• 26 september, 11.45 in Cothen tegen BDC DS1
  • 3 oktober, 11.00 uur in Rijpwetering tegen ROAC DS2
  • 10 oktober, 11.00 uur in Cothen tegen Leidsche Rijn DS1

Groetjes van Dames 2 en tot snel langs de lijn!!