Zaterdag 12 juni mocht de F2 weer een toernooi spelen en waren we te gast bij Nijenrodes in Breukelen. De meiden hadden er weer zin in om weer eens wedstrijdjes te mogen spelen sinds oktober 2020!

De eerste wedstrijd speelde we tegen Nieuwegein F3. Er werd goed en vlot naar elkaar over gegooid met als resultaat veel doelpunten, volgens de coaches verloren we deze wedstrijd nipt maar de meegereisde moeders dachten daar anders over😉.

De tweede wedstrijd was tegen Nijenrodes F2 ook in deze wedstrijd speelde we goed samen maar mocht niet resulteren in een overwinning. De laatste wedstrijd was tegen Nijenrodes F1 de wedstrijd ging gelijk op, we stonden bijna de gehele wedstrijd op voorsprong maar in de laatste minuten sloeg de vermoeidheid toe waardoor we net een doelpunt teveel tegen kregen. In de laatste wedstrijd was wel een hoogtepunt te noemen, Evi P. scoorde haar eerste doelpunt in haar prille Fortissimo carrière en daar was ze zelf redelijk van onder de indruk en de meegereisde rij ouders en coaches trots.

Al met al was het een geslaagde middag in Breukelen waarbij plezier voorop stond en waarbij de progressie te zien was van het team. Omdat de meiden zo leuk gespeeld hadden werden ze op de terugweg ook nog eens getrakteerd op een ijsje door een van de rij ouders bij de welbekende keten met de gele boogjes. Over twee weken reizen we weer af naar Breukelen en daarna gaan de meiden op 11 juli hun kunsten vertonen op het eigen beachveld.