© Foto Peter van Aalst

Na een aantal individuele gesprekken heeft de TC van Fortissimo zijn slag geslagen op de trainersmarkt. Het heeft in Ronald van de Kamp een oude bekende terug in Cothen.

Van de Kamp stond al twee keer eerder aan het roer bij het vlaggenschip van de Cothense Handbalvereniging. Hij beleefde daar grootse successen met het behalen van Europees handbal, iets waar men in Cothen nog steeds trots op is.
De afgelopen jaren heeft van de Kamp meerdere ploegen onder zijn hoede gehad, maar keert nu na 11 jaar weer terug in Cothen.

De TC is erg blij met de toezegging van Van de Kamp om volgend seizoen de dames van Fortissimo te trainen en te coachen. De TC: “We halen met Ronald een gedreven en ervaren coach binnen, die de groep verder kan brengen in de eredivisie”.

Fortissimo speelt nog een aantal wedstrijden in een alternatieve competitie en zal dan vanaf augustus onder leiding van Van de Kamp de voorbereiding starten op het nieuwe seizoen.