De winnende lotnummers van de Grote Clubactie 2018 zijn bekend. Bij onze vereniging zijn 7 prijzen gevallen! Helaas mag de organisatie, in verband met de AVG, niet laten weten wie deze prijswinnaars zijn.

Bekijk hier een lijst met de volledige trekkingsuitslag: https://lotchecker.clubactie.nl/result.html

Wij wensen alle prijswinnaars alvast veel plezier met hun gewonnen prijs!

Uitslag_clubactie_2018

Ook dit jaar zijn verenigingsleden in heel Nederland op pad gegaan om loten te verkopen voor hun sport-, cultuur- of hobbyvereniging. Aan deze 46e editie van de Grote Clubactie namen zo’n 5.300 verenigingen deel, die samen maar liefst € 8.713.092,- hebben opgehaald! 80% van deze opbrengst gaat direct naar de verenigingen.

De opbrengst van HV Fortissimo
Ook lotenverkopers van onze vereniging hebben zich ingezet om een mooie opbrengst te behalen. Om deze opbrengst te delen met onze verkopers, vrijwilligers en kopers, stuurt Team Grote Clubactie ons een cheque toe. Deze ontvangen wij rond dinsdag 18 december.

#vierhetsucces
Maak een leuke foto van verenigingsleden met deze cheque en deel hem op Social Media met hashtag #vierhetsucces. Hierdoor ziet iedereen die met jullie Grote Clubactie te maken heeft gehad, wat het resultaat is. Daarnaast wint de leukste inzending een clubtafel in de eigen clubkleuren!