HS1_zaal_20162017

De heren hadden vanmiddag de thuiswedstrijd tegen het uit Almere afkomstige Najaden Heren 1 op het programma staan. In de eerste helft ging het eigenlijk best lang gelijk op, maar tegen rust wisten de Almeerse heren toch een licht voorsprong te creëren.

In de tweede helft was het van beide partijen veel beter spel. Veel snelheid en beide ploegen boden elkaar geen tijd om na een score bij te komen en ook beide keepers werden door de spelers flink bezig gehouden!

Halverwege de tweede helft was het doelsaldo al opgelopen naar een ruime 55 doelpunten met daarbij een lichte achterstand voor Fortissimo. De heren deden er werkelijk alles aan om die kleine achterstand om te buigen naar een gelijkspel en evt. voorsprong, maar de Najadense heren gaven hiervoor weinig ruimte. De heren kregen het, ondanks het verlies, wel voor elkaar hun doelsaldo te verbeteren met maar liefst 37 doelpunten. Totaal werden in een uur tijd 77 (!) doelpunten gemaakt wat een eindstand van 37-40 maakte.

Volgende week, zondag 30 april, staat wederom een thuiswedstrijd op het programma voor Fortissimo HS1. Om 14.00 uur wordt in De Rijnsloot afgefloten tegen Havas HS1.

Tot dan!