Aankomende zondag zijn onze trouwste supporters: Joop Vernooij, Co Mocking en Johan Mocking onze balsponsoren.

Joop Vernooij
Jarenlang een trouwe sponsor van de club, en komt daarom ook regelmatig kijken. Op zondagochtend is Joop vast onderdeel van de wandelgroep.

Co mocking
Co kennen jullie als de oom van Sophie en Myrthe. Komt vaak kijken maar moet kiezen tussen de handbal en de voetbal. Ook Co maakt onderdeel uit van de wandelgroep op de zondagochtend.

Johan mocking
Johan is de vader van Sophie en Myrthe, en is hun fanatiekste supporter, gaat daarom ook regelmatig mee naar uitwedstrijden om bij zijn dochters te kijken.

Johan, Co en Joop hartelijk dank voor jullie bijdrage en dat jullie ons nog maar lang mogen aanmoedigen.

Allen enorm bedankt voor jullie bijdrage. Mocht u ook interesse hebben om balsponsor te worden van onze dames, dat kan nog steeds. Neem contact op via fortissimodames1@outlook.com of loop even langs bij Myrthe of Vivianne.