selectbal_site

Aankomende zondag 5 februari a.s. zijn onze trouwste supporters: Hans Scholman, Harry Vernooij en Jan Gaasbeek onze balsponsoren.

Hans Scholman, onze trouwe cameraman. Elke thuiswedstrijd staat hij op grote hoogte om onze dames op de gevoelige plaat te leggen. Daarmee is hij van grote waarde voor de begeleidingsstaf. Verder maakt Hans de tekeningen voor de Cothen Kalender en maakt hij samen met onder andere Harry Vernooij de zaal regelmatig schoon.

Harry Vernooij is een van de meest trouwe supporters (zonder de anderen natuurlijk tekort te doen!). Harry hoor je door heel Cothen heen zodra hij begint met aanmoedigen.

Jan Gaasbeek is ook trainer van beroep, maar dan wel van een andere sport. Bij SVL zorgt hij ervoor dat de heren naar grote hoogte stijgen. Dat was zeker te merken tijdens het trainen bij de Handbal. Jan we hebben nog een training van je tegoed. Eens kijken of de dames net zo goed kunnen voetballen als dat de mannen konden handballen!

Harry, Hans en Jan hartelijk dank voor jullie bijdrage en dat jullie ons nog maar lang mogen aanmoedigen.

Allen enorm bedankt voor jullie bijdrage. Mocht u ook interesse hebben om balsponsor te worden van onze dames, dat kan nog steeds. Neem contact op via fortissimodames1@outlook.com of loop even langs bij Myrthe of Vivianne.