We zijn trots te melden dat Rolistuc Houten, Smaragd wijnen en de familie Vermaak bereid zijn gevonden de wedstrijdbal te sponsoren.

rolistuc-site

Rolistuc is het antwoord op wand- en plafondwensen. Van stukadoorsprojecten voor bouw- en aannemingsbedrijven tot schitterend afgewerkte decoratiewanden of strakke plafonds met of zonder lijstwerk voor particulieren.

smarargd-wijnen-site

Veel van de wijnen die Smaragd Wijnen importeert uit het buitenland zijn verkrijgbaar in de betere gastronomische restaurants van Nederland. Het is nu ook mogelijk om die ene, heerlijke wijn die u in het restaurant gedronken hebt, voor thuis te bestellen! Zodat u er in alle rust nog eens van kunt genieten.

Familie Vermaak
Celine is inmiddels niet meer weg te denken bij de dames van Fortissimo. Na een moeilijke start met een blessure heeft ze zich helemaal teruggevochten en vormt ze samen met Sophie een belangrijke schakel op de linkerhoek.

Allen enorm bedankt voor jullie bijdrage. Mocht u ook interesse hebben om balsponsor te worden van onze dames, dat kan nog steeds. Neem contact op via fortissimodames1@outlook.com of loop even langs bij Myrthe of Vivianne.