ds1_jacks_site

Zondag 6 november waren de dames 1 van Fortissimo ruim voor aanvang van de wedstrijd aanwezig bij sporthal De Rijnsloot. De reden was dat de dames de gesponsorde softshell jacks in ontvangst mochten nemen. Ze hebben Yvonne Janssen van SECaround bereid gevonden om deze functionele jacks te sponsoren. SECaround is een bureau dat secretariële diensten verleent aan kleine (eenmans)bedrijven of afdelingen van (middel)grote bedrijven, juist wanneer het nodig is.

secaround-logo

De uitreiking vond op het buitenveld van HV Fortissimo plaats waardoor de softshell jacks direct goed van pas kwamen. De bloemen werden door haar eigen dochter, Maaike Janssen, die sinds dit seizoen vast in dames 1 speelt, uitgereikt.

ds1_jacks2 ds1_jack3

De softshell jacks maken de outfits van de dames compleet en zij willen Yvonne Janssen dan ook hartelijk bedanken voor de sponsoring!