Voor de wedstrijd van aankomende zondag 9 oktober a.s. zijn we trots te melden dat Antoine’s onderhoud en Kemetyl Professional bereid zijn gevonden de wedstrijdbal te sponsoren.

antoines_onderhoud

Antoine’s onderhoud voor al uw klussen rond en om het huis. Voor zowel zakelijk als privé, Antoine is in staat elke klus tot een goed einde te brengen. Met een prachtig resultaat.

kemetyl_professional

Onze eigen producten worden verkocht in de Benelux onder de merknaam Procar en staat voor kwaliteit. Procar is het merk dat sinds 1952 bestaat en dat staat voor kwaliteit. Dit geldt ook Carix en Kemetyl producten. De producten die Kemetyl zelf produceert zijn o.a. Procar en Carix koelvloeistof, ruitensproeiervloeistof, handreinigers, glasreinigers en ontvetters, vrachtwagen en auto shampoos.
Naast dit brede assortiment heeft Kemetyl een breed scala aan handelsgoederen ter aanvulling van uw dagelijkse werkzaamheden. In dit professionele assortiment van Kemetyl bevinden zich o.a. hygiëne producten van Procar, Tork, Kimberly Clark en Katrin, persoonlijke beschermings middelen, Procar poets- en werkdoeken.

Beide enorm bedankt voor jullie bijdrage. Mocht u ook interesse hebben om balsponsor te worden van onze dames, dat kan nog steeds. Neem contact op via fortissimodames1@outlook.com of loop even langs bij Myrthe of Vivianne.