Voor de wedstrijd van aankomende zondag 18 september a.s. zijn we trots te melden dat Oma Bas en Agilitec bereid zijn gevonden de wedstrijdbal te sponsoren.Oma Bas al jaren een trouwe supporter van onze dames en in het bijzonder haar kleindochter Demi zal ook vandaag weer op de tribune zitten om haar meiden aan te moedigen. We zijn blij dat zij er ook vandaag weer bij kan zijn.

balsponsors-17092016

Om de concurrentie in een globaliserende economie voor te blijven, moeten bedrijven lean and mean zijn. Veranderlijke marktomstandigheden vragen om een klantgerichte bedrijfsvoering, waarin snel kan worden geschakeld. Op dat terrein valt voor veel bedrijven nog een behoorlijke winst te behalen. Agilitec biedt ict-oplossingen die hieraan een belangrijke, zo niet doorslaggevende bijdrage leveren.

Beide enorm bedankt voor jullie bijdrage. Mocht u ook interesse hebben om balsponsor te worden van onze dames, dat kan nog steeds. Neem contact op via fortissimodames1@outlook.com of loop even langs bij Myrthe of Vivianne.