De F-jeugd speelde gisteren de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen tegen de F-jes van Legmeervogels. Coach Kim werd hierbij ondersteund door René van Beek (de papa van Eva), die dit seizoen assistent- en reservecoach zal zijn.

Even voorstellen:

Ik ben René van Beek en mijn dochter, Eva, speelt sinds vorig seizoen bij de F-jes. Omdat ik eigenlijk wel elke wedstrijd mee ging om aan te moedigen en ik steeds meer kennis van de sport kreeg, leek het me leuk om ook wat meer voor de vereniging te doen.
Kim Hofman, coach van de F-jeugd, gaf aan het eind van het seizoen aan, dat zij zelf weer wat meer wedstrijden wilde gaan spelen en dan niet altijd bij de F-wedstrijden kan coachen. Dat leek me een mooie kans om assistent-coach te worden. Dus afgelopen zondag was mijn eerste wedstrijd als reserve-coach.

De dames en heer hebben een mooie pot handbal gespeeld. Helaas met 9-3 verloren, maar ze hebben zichtbaar hun best gedaan. Vanaf deze week weer 2x in de week trainen, zodat ze aanstaande zondag weer vol de strijd aan kunnen gaan.

Ik heb er heel veel zin in en hoop er met de jongen en meiden een mooi en leerzaam seizoen van te maken.

Groeten, René

F_2016201702