Bij Fortissimo kunnen jongens en meisjes terecht vanaf 6 jaar, daarnaast hebben wij ook 2 damesteams en met ingang van het nieuwe seizoen ook weer 2 herenteams.
Wij zijn daar erg blij mee. Een aantal jaren was er binnen de vereniging maar 1 jongensteam. Deze jongens gaan nu de stap maken naar de senioren en gelukkig heeft ook een aantal oud-handbalheren de weg naar Fortissimo weer gevonden.
Resultaat voor seizoen 2016-2017: 2 senioren herenteams!

HS1_CSV_14042013_620x415

Natuurlijk hopen wij bij de jongere jeugd ook weer een aantal jongens enthousiast te maken voor handbal zodat ook zij samen een team kunnen vormen. Tot de C-jeugd kan handbal overigens gemengd gespeeld worden. Vanaf de C-jeugd bestaat een team echter uit jongens of meisjes.
Handbalvereniging Fortissimo Cothen is een vereniging voor jong en oud waar iedereen welkom is om te komen sporten. Bij Fortissimo staat het plezier voorop maar is er ook ruimte voor topsport. Er is voor iedereen wel een geschikt niveau om deze leuke sport te beoefenen. Wij streven ernaar een prettige omgeving te bieden waarin je winst, verlies, je passie voor de sport, blijdschap en teleurstelling met elkaar deelt.

Handbal voor watjes? Welnee, daar waren wij bij Fortissimo al achter. Wil jij ook eens zien wat handbal nu echt inhoud? Klik eens op onderstaand filmpje:

Na het succes van de Oranje-handbalvrouwen en het behalen van het ticket naar de Olympische spelen in Rio deze zomer, heeft ook het Heren-Oranje team U21 zich geplaatst voor een mooi toernooi: het EK wat deze zomer gespeeld gaat worden in Denemarken. De handbalwedstrijden zijn te volgen via een live-stream op internet en vaak op de televisie via Ziggo Sport.

HANDBAL JIJ? DAN HOOR JE ERBIJ!

Heb jij ook zin in een dynamische sport? Kom eens vrijblijvend een paar keer meetrainen. Stuur een email aan secretaris@hvfortissimo.nl

Informatie over de vereniging, wedstrijden, trainingstijden etc. kun je vinden op deze website.