Afgelopen vrijdag hebben we met de B1 Sinterkerst & Nieuw gevierd. We gingen een avondje dobbelen. Iedereen had een cadeautje van thuis mee waar ze vanaf wilde en had een leuk cadeau gekocht. Iedereen had ook wat te eten en drinken meegenomen. Eind van de middag hadden we bij Sigrid thuis afgesproken. Eerst ff gezellig beetje kletsen. Toen voor de wedstrijd van Nederland tegen Polen een ronde gedobbeld. Tijdens de wedstrijd van Nederland lekker gegeten. Een leuke handbalwedstrijd gezien en daarna werd de klok ingesteld en gingen we verder dobbelen. Iedereen ging naar huis met een cadeau. Een super leuke avond hadden we met elkaar.

WK Handbal of trainen?
Maandag werd duidelijk dat Nederland tijdens het WK op woensdag 16 december de kwartfinale moest gaan spelen en precies om 17.45 uur. De tijd dat we altijd moeten trainen. Sigrid en Denise wilden zelf graag kijken, maar twijfelden toch of er niet getraind moest worden. Dit is toch wel heel uniek en ook erg leuk om te kijken. Dus besloten dat we die wedstrijd met zijn allen gingen kijken. Zo hadden we weer een leuk avondje en we hebben ook nog eens gewonnen.

Nu moeten we a.s. zondag laten zien hoe goed we hebben gekeken en de punten voor onszelf binnen gaan halen.