Het bestuur van Fortissimo heeft haar handtekening gezet onder een nieuwe overeenkomst met Hummel en van den Berg Sport 2000, dé sportwinkel van Driebergen en omstreken. Nadat Fairplay, die we bedanken voor de jarenlange samenwerking en sponsoring, besloot haar bedrijfsactiviteiten te beëindigen, is snel overeenstemming bereikt met van den Berg en Hummel om een nieuwe overeenkomst aan te gaan.

De winkel van Van den Berg heeft een zeer uitgebreid en breed assortiment met onder andere een zeer uitgebreide tennis- en hockeycollectie en zelfs een ski-werkplaats.

Naast ondersteuning in de vorm van sponsoring, zal binnenkort een geheel nieuwe online Hummel Clublogin en Ledenshop worden gelanceerd, waarmee leden zelf hun kleding kunnen bestellen. Het unieke van de site is dat ook direct de gewenste bedrukking opgegeven kan worden. Zo kan ook het nieuwe Fortissimo logo op de kleding worden gedrukt.

De overeengekomen kortingen worden direct in de bestelling verwerkt. Inmiddels is van den Berg vorige maand al een avond met mooie aanbiedingen langs geweest en het is de bedoeling om dit voor aanvang van het zaalseizoen te herhalen.

Het bestuur is blij met deze nieuwe overeenkomst en hoopt de leden hiermee een stuk gemak te bieden.