Het bestuur van HV Fortissimo en de directie van Healthcentre Fit4All in Wijk bij Duurstede zijn vorige week continuering van de bestaande samenwerking overeengekomen.
Het duurde even om de agenda’s op elkaar af te stemmen maar beide partijen gaven direct aan tevreden te zijn over de afgelopen periode zodat een vervolg eigenlijk wel vanzelfsprekend was.

Dit betekent dat de damesselectie de komende seizoenen, voor en tijdens de competitie, weer verzekerd is van (kracht)training onder begeleiding van de ervaren professionele therapeuten van het healthcentre en een fysiotherapeut bij de wedstrijden. Ook zullen spelers(sters) bij blessures met voorrang worden behandeld in het fraaie en uitstekend geoutilleerde fitnesscentrum gelegen aan de Zandweg 13-15 in Wijk bij Duurstede.

fit4all 600
Healthcentre Fit4All biedt 7 dagen per week een ruime keuze aan sportlessen waar je verzekerd bent van uitstekende peroonlijke begeleiding en waarbij altijd fysiotherapeuten aanwezig zijn.

Het spreekt voor zich dat het bestuur blij is met de continuering van de samenwerking en zal er alles aan doen om de naamsbekendheid van FIt4All nog meer te optimaliseren.