Onlangs hebben zowel Wendy Verhoeven, Lisa Bos en Patrick van de Brink aangegeven te gaan stoppen als jeugdbestuurslid aan het einde van dit lopende seizoen.
We vinden dit besluit uiteraard erg jammer maar begrijpen de beweegredenen om tot deze keuze te komen.

Maar we hebben ook positief nieuws: Nick van der Linden heeft zich een tijdje geleden bij ons gemeld om deel te willen gaan nemen in het jeugdbestuur als algemeen bestuurslid.
Nick vervangt hiermee Luc Bernard die eind vorig seizoen eveneens reeds is gestopt als algemeen jeugdbestuurslid.

Door het vertrek van de jeugdbestuursleden zijn we vanaf heden op zoek naar nieuwe enthousiaste vrijwilligers die in het jeugdbestuur zitting willen nemen.
We zoeken kandidaten met de volgende raakvlakken:
⁃ Secretariële vaardigheden
⁃ Technische handbal achtergrond vaardigheden
⁃ Algemene taken vaardigheden

Patrick, Wendy en Lisa zullen sowieso dit lopende seizoen nog zitting nemen in het jeugdbestuur zodat eventuele nieuwe kandidaten goed ingewerkt kunnen worden.

We bedanken (alvast) ieder jeugdbestuurslid voor zijn en haar inzet de afgelopen jaren en het werk wat er verricht is voor de club en wensen Nick uiteraard succes met zijn functie als algemeen jeugdbestuurslid.
Mocht er interesse zijn in een van bovenstaande functies dan vernemen we dit uiteraard graag door een e-mail te sturen naar jeugd.hvfortissimo@gmail.com
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op voor een oriënterend gesprek.
De vacatures worden eveneens binnenkort via Taakie uitgezet.