Fortissimo doet mee aan de Grote Clubactie! Steun onze jeugdactiviteiten

Handbalvereniging Fortissimo doet ook dit jaar weer mee met de Grote Clubactie! Vanaf vandaag kun je loten kopen waarmee je niet alleen kans maakt op fantastische prijzen, maar ook direct onze vereniging steunt. De opbrengst gaat naar de jeugdcommissie, zodat we activiteiten zoals het jaarlijkse jeugdkamp en beachhandbal kunnen organiseren.

Waarom meedoen?

De jeugd vormt de toekomst van onze club, en door jouw steun kunnen we ervoor zorgen dat zij niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten een geweldige tijd beleven. De opbrengst van de lotenverkoop maakt het mogelijk om evenementen zoals ons jeugdkamp en beachhandbal te financieren.

Hoe werkt het?

🔹 Loten kosten slechts €3 per stuk
🔹 80% van de opbrengst gaat direct naar Fortissimo
🔹 Met jouw lot maak je kans op fantastische prijzen, waaronder een geldprijs van €100.000!

Koop je loten nu!

Wil jij ons helpen om deze jeugdactiviteiten mogelijk te maken? Koop dan snel je loten via onze leden of online via de speciale actiepagina: https://lot.clubactie.nl/lot/hv-fortissimo/405373 .

Samen zorgen we ervoor dat onze jeugdleden een onvergetelijk sportjaar hebben. Bedankt voor je steun!

#groteclubactie #fortissimo #handbal #jeugdkamp #beachhandbal #steunons