HV Fortissimo gaat aan de slag met Taakie!

Bij HV Fortissimo streven we ernaar om onze leden, ouders van jeugdleden en vrijwilligers nog beter te leren kennen. Om dit te bereiken, maken we gebruik van Taakie, een slimme, snelle en leuke online tool. Door middel van een paar eenvoudige vragen krijgen we een goed beeld van de unieke talenten binnen onze club!

Ontdek jouw talenten

Na het beantwoorden van de vragen via Taakie, kom je erachter waar jouw talenten liggen. Als HV Fortissimo ooit voor een uitdaging komt te staan, kunnen we dankzij Taakie gemakkelijk “scouten” wie er plezier aan zou beleven om een helpende hand te bieden.

Positieve benadering

Taakie heeft een positieve insteek. We benaderen je alleen als we denken dat jij de perfecte match bent voor een taak. Dit doen we op een laagdrempelige en persoonlijke manier via WhatsApp. Met één druk op de knop kun je een Taakie accepteren of afwijzen!

Doe mee en beleef plezier

Hoe meer leden, ouders en vrijwilligers de vragenlijst invullen, hoe meer plezier we aan Taakie beleven. Doe jij ook mee? Binnenkort ontvang je een mailtje met de link naar de vragen.

Benieuwd naar Taakie? Bekijk de Taakie uitleg voor clubs op YouTube!

Vragen of contact

Heb je vragen of wil je iets voor de club betekenen? Neem dan gerust contact op met onze vrijwilligerscoördinatoren Claudia Pol en Maaike Janssen via vrijwilligers.hvfortissimo@gmail.com.

Dank je wel voor je betrokkenheid bij HV Fortissimo!