Het handbalseizoen 2023/2024 markeerde een belangrijke mijlpaal voor Fortissimo Heren 1, aangezien het ons eerste seizoen was in de 1e klasse. Na een ongeslagen reeks in het vorige seizoen, wisten we dat dit jaar een grotere uitdaging zou zijn, en dat bleek al snel waar te zijn.

Vanaf het begin van het seizoen werden we geconfronteerd met sterkere tegenstanders en nieuwe omstandigheden, zoals wedstrijden op zaterdagavond zonder hars. Deze veranderingen hadden een aanzienlijke invloed op ons spel. Veel wedstrijden eindigden in nipt verlies of werden met een groot verschil verloren. Onze vorm was wisselvallig en we hadden moeite om consistent te presteren.

Naarmate het seizoen vorderde, wisten we ons echter te herpakken. Richting het einde van het seizoen begonnen we weer punten te pakken en vonden we onze vorm terug. Dit resulteerde in enkele cruciale overwinningen die ons uiteindelijk in staat stelden om degradatie net te voorkomen in onze laatste wedstrijd.

Met de ervaringen en lessen van dit seizoen achter ons, kijken we vol enthousiasme uit naar het volgende seizoen in de 1e klasse. We zijn vastberaden om intensiever te trainen en onze prestaties te verbeteren. Ons doel is om volgend jaar bovenin mee te draaien, iets wat we zeker als mogelijk beschouwen gezien de potentie die we hebben getoond.

Het seizoen 2023/2024 was een jaar van groei en aanpassing voor Fortissimo Heren 1. Ondanks de uitdagingen hebben we veerkracht getoond en ons hersteld wanneer het ertoe deed. Met een hernieuwde focus en vastberadenheid zijn we klaar om volgend seizoen sterker terug te komen en te strijden voor een toppositie in de 1e klasse.

We willen alle Green Lions bedanken die ons gedurende dit seizoen heeft gesteund en kijken uit naar jullie steun in het komende seizoen!

Fortissimo heren 1