En dan is zo weer maart, 24 maart 2024 om precies te zijn… Supersunday in Cothen én alweer de laatste wedstrijd van het seizoen ‘23/’24 voor ons, Dames 2.

Ons debuutseizoen in de eerste klasse vorig seizoen werd afgesloten met een mooie 7e plaats in het klassement van totaal 10 ploegen. Een resultaat waar we trots op waren én waarin we veel hebben geleerd. Met veel vertrouwen keken wij dan ook uit naar oktober 2024; de start van ons seizoen.

Daar waar alle begin weer moeilijk is, leek er bij ons geen vuiltje aan de lucht. De eerste wedstrijden werden glansrijk gewonnen, maar in november kwam er een kleine kink in de winnende kabel.

Wedstrijden tegen Leidsche Rijn, Wasmeer en Westsite werden verloren, maar naarmate het einde van het jaar vorderde, werden ook de overwinningspunten weer toegevoegd aan ons totaal!

Met in januari de versterking binnen ons team van Dana en Liesanne, begon ook de tweede seizoenshelft goed. Helaas bleken de sterkste tegenstanders uit de eerste helft dit ook nu weer, maar met een mooie dik verdiende thuisoverwinning op zondag 24 maart werd het seizoen winnen afgesloten met een uiteindelijke supermooie 4e plaats in het klassement!

Op het moment van schrijven is men druk doende met de planning, toekomstvisie en teamsamenstellingen voor komend seizoen, daarover dus vast later meer. Wel is duidelijk dat 2 speelsters zeker niet meer terugkeren als actieve handbalster volgend seizoen; Sophie Mocking & Els Vosmer hebben besloten de handbalschoenen definitief aan de wilgen te hangen. Tevens heeft Ron Bos aangegeven een punt te zetten achter zijn loopbaan als trainer/coach.

Iedereen bedankt voor alle support en ondersteuning afgelopen seizoen en tot ziens na een hopelijk mooie, zonnige en warme zomer!!!

Groetjes Dames 2