Dit jaar wordt voor de eerste keer de Cothense Strandsportdag georganiseerd door Badmintonclub Fortissimo, Volleybalvereniging FIT en Handbalvereniging Fortissimo!

Het toernooi vind plaats op de zandvelden bij handbalvereniging Fortissimo op 7 juli.

Wij hopen een leuk evenement voor jullie te kunnen organiseren, waar iedereen weer in gezellige sferen bij elkaar kan komen.

Tijdens de Cothense Strandsportdag neem je het met je team op tegen verschillende andere teams tijdens een wedstrijd van beachvolleybal, airbadminton en beachhandbal.

Deelname aan het toernooi kan met een team dat uit maximaal 8 personen bestaat, waarvan minimaal 3 dames.

Het inschrijfgeld per team bedraagt €20,00. Wat moet je doen om in te schrijven?

Stuur een mail naar: decothensebeachweken@hotmail.com met de volgende gegevens:

• Team naam
  • Naam van de deelnemers
  • Leeftijd deelnemers
  • Kleur shirt

Schrijf je nu in want vol = vol.

Inschrijven kan tot en met 23 juni!

Leeftijdsgrens is 18+

Alleen complete inschrijvingen worden in behandeling genomen.