Het seizoen begon voor ons nieuwe E2-team met veel spannende uitdagingen. Voor veel van onze spelers was het een grote stap om van de F-jeugd naar de E-jeugd te gaan, waar de competitie toch wat zwaarder is. In de eerste wedstrijden hadden we het dan ook best moeilijk tegen de sterke tegenstanders. Maar onze spelers lieten zich niet ontmoedigen!

Gedurende het seizoen zagen we onze E2’ers groeien en verbeteren. Door hard te trainen en goed samen te werken, werden ze steeds zekerder op het veld. En met die toegenomen zelfverzekerdheid kwamen ook de eerste overwinningen! Het was geweldig om te zien hoe de kinderen genoten van hun groeiende succes en plezier in het spel.

Image preview

We hebben ook een paar nieuwe spelers mogen verwelkomen, wat ons team nog sterker heeft gemaakt. Met deze versterkingen en de ervaringen van dit seizoen, kijken we vol vertrouwen uit naar volgend jaar. Dan zullen we als E1-team verder bouwen aan onze ontwikkeling en hopelijk nog meer mooie resultaten behalen.

Onze laatste wedstrijd van het seizoen hebben we gezellig afgesloten met een heerlijk frietje. Het was een mooie manier om het seizoen af te ronden en nog even na te genieten van onze prestaties. Op woensdag 19 juni is onze laatste training en die gaan we feestelijk afsluiten met een sportieve en leuke activiteit.

We willen iedereen bedanken voor hun inzet en enthousiasme dit seizoen. Op naar nog meer handbalplezier en succes in het nieuwe seizoen!

Met sportieve groet,

Mariëlle en Manon