De E1 werd gevormd uit de oude E2 en E3 en daarom is er flink geïnvesteerd in teambuilding. We begonnen met een training en lunch bij het Doornse Gat, maar er werd ook pizza gebakken en er was een slaapfeestje. Het hoogtepunt was toch wel het oplopen met de Oranje dames. De meiden werden al snel een eenheid. En onder de bezielende leiding van Lennart en Renate (met op maandag de expertise van Jozé erbij) gingen ze ook steeds meer als een team spelen. De eerste wedstrijden werden verloren met dikke cijfers, maar vanaf de zaalcompetitie wist het team dit heel mooi om te draaien. Iets dat ook de tegenstanders zagen, van verschillende coaches kregen de meiden complimenten voor hun samenspel. Uiteindelijk resulteerde dit in een mooie 3e plek, achter twee sterk spelende jongensteams. We zijn trots op de meiden en hebben genoten van ze dit seizoen!