We mochten wederom een avondwedstrijd in de Rijnsloot spelen en wel tegen HVBS uit Bunschoten- Spakenburg. Gelukkig op zaterdag zodat we nog net op deze tijd mochten spelen voordat de nieuwe maatregelen van 28 november ingaan. Om stipt 18.30 uur gooide de tegenstander de bal af in onze zaal zonder publiek op de tribunes. Maar het thuisfront kon uiteraard weer meekijken via de verstrekte link op internet. HVBS was er tevens erg content mee dat er mee gekeken kon worden om zo toch nog een beetje betrokkenheid te kunnen hebben.

Door absentie van 3 eigen teamleden hadden we vandaag Maud en Saar van het andere E team in de gelederen (meiden nog bedankt voor het meedoen). We begonnen de wedstrijd prima, speelde goed samen en dat resulteerde in een aantal mooie doelpunten. Door dit goede samenspel en dito verdediging maakte we het onze tegenstander behoorlijk lastig, dus we waren als team voor elkaar en met elkaar aan het knokken en zo zien we het graag. De verdiende ruststand op het scorebord gaf 7-1 aan.

Bij het begin van de tweede helft ging het goed op en neer alleen bleven een behoorlijk lange tijd aan beide zijde de doelpunten achterwege. Na zeker 12 minuten in de tweede helft kon de tegenstander weer een doelpuntje bijschrijven. Dat schudde ons wakker waarbij we er nog eentje bij konden prikken. HVBS kon nog wel iets terug doen door nog een doelpunt te scoren maar wederom werden er vanavond de nodige ballen gekeerd.
De eindstand op het bord was 8-2 in Cothens voordeel.
Dit hebben jullie bereikt door als een collectief met elkaar samen te werken dus we zijn supertrots op het bereikte resultaat.

Ga zo door met het leuke spel meiden, dan gaan we veel plezier beleven met de wedstrijden die komen gaan.

We zullen de wedstrijdsecretaris eens vragen of we niet vaker ‘s avonds mogen spelen want avondwedstrijden liggen ons duidelijk goed. Maar dan moeten de maatregelen uiteraard niet meer gelden😉

Volgende week zondag ‘s middags in Vleuten tegen Leidsche Rijn. Hopelijk is pakjesavond al vroeg in de middag en gaan de punten mee in de zak naar Cothen.