Wederom is de alternatieve competitie uitgesteld. Het NHV streeft ernaar om in juni nog drie speelweekenden te organiseren. De start van de alternatieve competitie is uitgesteld naar het weekend van 12 en 13 juni.

Wel zijn er een aantal versoepelingen die vanaf vandaag ingaan. Hieronder de geldende maatregelen voor de buiten- en binnensport:

• Kinderen en jongvolwassenen t/m 26 jaar mogen in groepsverband trainen.
  • Senioren mogen op 1,5 meter afstand met elkaar trainen. Dit mag in groepen van maximaal 30 personen.
  • Wedstrijden in competitieverband zijn verboden. Onderlinge wedstrijden binnen de vereniging zijn toegestaan voor leden t/m 26 jaar. Publiek is niet welkom.
  • Kleedkamers en douches blijven gesloten.

Binnensport:

• Kinderen t/m 17 jaar mogen in groepsverband trainen.
  • Jongvolwassenen en senioren vanaf 18 jaar mogen binnen trainen. Dit mag individueel of in tweetallen, met 1,5 meter afstand. Er mogen maximaal 30 personen per ruimte aanwezig zijn.
  • Wedstrijden in competitieverband zijn verboden. Publiek is niet welkom.
  • Kleedkamers en douches blijven gesloten.

Meer informatie is te vinden op:
Versoepelingen sport gaan door, maar start alternatieve competitie uitgesteld – Handbal