Voor ons, dames 2 van Fortissimo, duurt het nog een kleine 7 weken voordat de officiële competitie van start gaat. Maar dat betekend alles behalve ‘rustig aan doen’…

In maart stond alles ineens stil; geen trainingen meer, geen competitie afmaken, geen handbal meer… Toen half mei het licht weer een beetje op groen ging en er weer als sportteam bijeen gekomen mocht worden (buiten), hebben we de trainingen weer opgepakt. Wennen was het wel; buiten trainen op de asfaltvelden was niet ieders favoriet… Maar onder het motto ‘beter iets dan niets’ werd hard gewerkt om achterstallige conditie weer op peil te brengen.

Na een korte zomerstop in juli, hebben we gelukkig weer in de zaal mogen vervolgen. Afgelopen weken is hard getraind, zowel conditioneel als taktisch en ook zijn inmiddels 2 oefenwedstrijden gespeeld. Deze zijn zeker met tevredenheid gespeeld; het tempo ligt hoog, de conditie is al goed op peil en ook verdedigend en aanvallend voelt het vooralsnog goed. Goed kan uiteraard altijd beter, maar we zijn tevreden en goed op weg!

Komende weken wordt uiteraard hard verder getraind en staan er ook nog een aantal oefenpartijen op het programma.  We houden jullie op de hoogte van de vorderingen ?!

Groetjes Dames 2