Willem_Jan_Ruder

Het bestuur en TC van Fortissimo zijn verheugd te kunnen mededelen dat de dames per direct onder leiding zullen staan van Willem-Jan Ruder.
De afgelopen weken is gebleken dat alle betrokkenen enthousiast zijn en op één lijn zitten waarna gisteravond overeenstemming voor komend seizoen is bereikt. De 48-jarige Ruder volgt daarmee Kees Boomhouwer op die na twee seizoenen is gestopt.

Willem-Jan was als speler actief bij onder meer HMS Achilles, Celeritas, Nijenrodes en Auto Smeeing/BDC. De laatste drie seizoenen was hij trainer/coach bij de dames van Auto Smeeing/BDC dat zeer verdienstelijk uitkwam in de hoofdklasse.

Verder nog een speciaal woord van dank aan Hennie van der Vaart die na het vertrek van Kees Boomhouwer de damesselectie onder zijn hoede heeft genomen!

De dames zullen nog doortrainen tot half juni. Ter voorbereiding op het nieuwe seizoen zal er in ieder geval op 7 juni a.s. een oefenwedstrijd worden gespeeld tegen het naar de eerste divisie gepromoveerde ZAP. Aanvang 19.45 uur in sporthal de Rijnsloot.
De trainingen in het nieuwe seizoen starten op dinsdag 2 augustus. De data van oefenwedstrijden en trials volgen nog.